A CAFÉ&Bar magazin 2007-ben debütált a hazai szaklappiacon, s két év szünet után, 2016 őszétől újrapozícionált formában, a magyar sajtótermékek közt egyedülálló tematikával és stílusjegyekkel köszönti olvasóit és partnereit.
A minőségi italkultúra népszerűsítését célzó, idén megújult kiadvány 5000 példányban jelenik meg negyedévente, és fő célcsoportja a prémium kategóriás alkoholtermékekre, kávékra, delikátesz termékekre, valamint az itthoni és nemzetközi trendekre, márkákra, gyártókra, szakemberekre, vendéglátóhelyekre, vagyis az italok világára kíváncsi fogyasztók és szakmabeliek.
Mi a célunk?
Legfőképp az, hogy minél több olvasó-fogyasztó érdeklődését felkeltsük a hazai piacon elérhető termékek iránt, megismertessük velük az újdonságokat,
a népszerű és a kevésbé ismert, exkluzív márkákat, s olyan információkkal lássuk el őket, ami vásárlás-ösztönzést generál.
Szórakoztató, ugyanakkor alapos és mérvadó módon igyekszünk kalauzolni olvasóinkat az italvilág színes-ízes forgatagában, helyeket, márkákat, recepteket ajánlunk, s az alkoholok mellett kiemelt szerepet kap a kávé, valamint a delikát termékek is, akárcsak az éttermek, szórakozóhelyek, gasztro-desztinációk.
Kikhez szólunk?
Egyrészt a vendéglátóhelyek szakembereihez: tulajdonosokhoz, vezető döntéshozókhoz, valamint a fogyasztókhoz, a prémium kategóriás élelmiszer-delikátesz termékek vásárlóihoz, a tudatosan fogyasztó, termék- és márkaorientált „vendégekhez”.
Elsősorban a hazai nagyvárosokban élő, 25 és 60 év közötti, trendérzékeny, gasztronómiai érdeklődésű, az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkező, iskolázott közönség a fő célcsoportunk.
CAFE&BAR 2016-os megjelenések
Őszi lapszám: szeptember 10-én
Téli lapszám: december 10-én
Letölthető médiaajánlat
Kérek hírlevelet:
Presspirit Communications Kft.
1124 Budapest, Fürj u. 1/c.